Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH
NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak skutecznie u?mierci? robaki ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> ZANĘTY, PRZYNĘTY, GLINY, DODATKI I KLEJE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 15:31, 19 Sty 2010    Temat postu:

A jak później z zapachem w mikrofali ?
Czuć coś ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mepsik




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 9:49, 21 Sty 2010    Temat postu:

W misce śniadaniowej odgrzewam rosówki jak mam ochotę na makaron aldente Twisted Evil
A na powaznie - robaczki morduję w tym, w czym przyniosłem je ze sklepu - czyli w firmowym pudełku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SochaPOL




Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 10:07, 21 Sty 2010    Temat postu:

I plastik wytrzymuje temperaturę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
19bialy




Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wałcz

PostWysłany: Czw 10:59, 21 Sty 2010    Temat postu:

Plastik mozna wkładac to mikrofali tylko metal sie nie nadaje bo bedzie iskrzył.(Jeżeli włozycie winogrono przeciete na pół z pestka to ladnie naiskrzy i zaswieci.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mepsik




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:34, 25 Sty 2010    Temat postu:

SochaPOL napisał:
I plastik wytrzymuje temperaturę?

Tak, bo mikrofale wogóle na niego nie działają. Zasada mikrofal jest taka, ze doprowadzają do wrzenia wodę zawartą w produkcie. Plastik, szkło czy papier wogóle się w mikrofali nie nagrzewają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SochaPOL




Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 12:32, 25 Sty 2010    Temat postu:

To ja widzę że jestem opóźniony technologicznie. Jak podgrzewają wodę w produkcie to powinny też fajnie prażyć składniki na dłuższym podgrzewaniu... Czy źle myślę. Nie mam mikrofali w domu to sam nie sprawdzę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SochaPOL dnia Pon 12:33, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
omek




Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:20, 25 Sty 2010    Temat postu:

Szkło się nie nagrzewa w kuchence mikrofalowej totalna bzdura nagrzewa sie i to potwornie.Spróbujcie sobie odgrzac chocby obiad i zobaczycie jaki bedzie talerz,wrzacy.Co do prażenia produktów to pewnie ze probowalem ,robie tak zazwyczaj jak szybko potrzebuje wyprazyc jakis skladnik zanety glownie roslin oleistych.Sposó średnio udany gdyz niezmiernie trudno jest trafic z temperatura i czasem wyprazania nie mowiac juz o tym ze produkt jest nierownomiernie wyprazany.Bywało ze jedna porcja byla pieknie wyprazona druga zas przypalona badz niedoprazona. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁYSY




Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 510
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Pon 14:37, 25 Sty 2010    Temat postu:

Na to jest sposób, poprostu tak jak w konwencjonalnym prażeniu trzeba co jakiś czas pomieszać Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mepsik




Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 11:29, 26 Sty 2010    Temat postu:

omek napisał:
Szkło się nie nagrzewa w kuchence mikrofalowej totalna bzdura nagrzewa sie i to potwornie.Spróbujcie sobie odgrzac chocby obiad i zobaczycie jaki bedzie talerz,wrzacy.


Talerz nagrzewa się od podgrzewanej potrawy. Spróbuj wsadzić do mikrofali pusty talerzyk albo szklankę, to zobaczysz - byle był suchy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uklej




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 696
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Wto 20:55, 26 Sty 2010    Temat postu:

W tym temacie rozmawiamy chyba o uśmierceniu robaków a nie o kuchenkach mikrofalowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SochaPOL




Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 23:08, 26 Sty 2010    Temat postu:

A gdyby tak zalać te dziady spirytusem? I np. delikatnie dolać jakiegoś zapaszku? Miały by aromat i chyba szybko by złapały zgona. Tylko że łapanie na takie % robaki% podpada pod kłusownictwo - to jak rzucanie rybom piętek od chleba nasączonych % procentami% co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zioaml




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:55, 03 Cze 2011    Temat postu:

nie polecam pomysłu z mikrofalówką Very Happy
wrzuciłem na spróbowanie małe pudełeczko, po 10 sekundach zaczeły strzelać więc od razu je wyjąłem, z 80% robaków zostały same skórki, 10% żyło a 10% zostało należycie uśmierconych.

Mam pytanie dotyczące parzenia, ile czasu potrzeba aby je uśmiercić a nie zrobiły się wyciągnięte? a po całym procesie zabijania zalać je zimna wodą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jimi




Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:46, 29 Cze 2011    Temat postu:

a ja polecam, tylko trzeba doświadczalnie wyczuć czas, bo mimo wszystko różne mikrofale mają różną moc. Robala w pudełku 0,5l ok 45-60s, oczywiście porcjami po ok 0,25l moc mikrofali ustawiana na maksa. jak już się wyczuje blusa to robak jest idealny(nie przejmować się jeśli części będzie się ruszać - zabije je ciepło pozostałych tylko trzeba wstrząsnąć pudełkiem i nie otwierać dopóki się ruszają), tak samo robiłem z pinką i również żadnych problemów. i jeszcze jedna zaleta robak nie zaśmierga się, oraz nie czernieje. Ostatnio trzymałem go 4dni po za lodówką, bez większych strat. Jeśli przegnie się z czasem to robak robi się kruchy i nie nadaje się do zakładania na hak(martwe na dużych uciągach powyżej 50g są skuteczniejsze niż żywe), nie wspominam tu o trzymaniu w mikrofali tak długo, aby zrobił się popcorn...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziomaek




Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 9:39, 30 Cze 2011    Temat postu:

Witam!!!
Ja wrzucam robaki do jakiegoś pudełka zalewam zimną wodą i czekam 10 sekund. po tym czasie wlewam wrzątek do tej pory dopuki robaki nie zdechną.Nie ma szans by ożyły.

{dzięki zimnej wodzie robaki nie tracą koloru}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zioaml




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:05, 30 Cze 2011    Temat postu:

na koniec ponownie zalewasz zimną wodą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> ZANĘTY, PRZYNĘTY, GLINY, DODATKI I KLEJE Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin