Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH
NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprowadzane Tyczki
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> SPRZĘT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz__1




Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 646
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa-Górnicza

PostWysłany: Wto 13:38, 21 Paź 2008    Temat postu: Sprowadzane Tyczki

Witam serdecznie wszystkich i mam takie pytanko jaką ma sie pewnosc ,że tyczki sprowadzane z zagranicy są to orginały a nie jakieś podróbki chinskie,czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego ? pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aleex




Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jamaica

PostWysłany: Wto 13:43, 21 Paź 2008    Temat postu:

Jeszcze nie widziałem podróbki za tyle kasy z napisem Maver czy Daiwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:50, 21 Paź 2008    Temat postu:

Hahahahah )))) podobało mi się Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STEFAN..K




Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1600
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 50 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń 47 lat

PostWysłany: Wto 17:14, 21 Paź 2008    Temat postu:

Że ja na to nie wpadłem!! Od dzisiaj będę przemalowywał Jaxony na Sensasy i Mavery na pewno nikt się nie kapnie!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 17:52, 21 Paź 2008    Temat postu:

Marcin tylko kup dużo papieru ściernego i taką maskę pyłową bo podobno te opiłki węglowe są szkodliwe ... RazzRazzRazzRazz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mako87




Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 18:14, 21 Paź 2008    Temat postu:

Ależ humor wam się wyostrzył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz__1




Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 646
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa-Górnicza

PostWysłany: Wto 18:56, 21 Paź 2008    Temat postu:

tak sądziłem ze odezwia sie te osoby hahahahah fajnie się posmiac a chinole pewnie za dolca podrobili by nawet teściową hahahahhaha Very Happy.
Apropo ja nie pisałem o maverach czy daiwie Laughing.A co do uczciwosci nie jestem przekonany do konca tym bardziej ze na uzywanych wędkach zrobiono mnie dwa razy ,i to wdodatku na tym forum kupowałem,jedna była klejona pęknięta a druga z wytartym zamkiem ,tak ze tera wole się upewnic zanim cos kupie ,pozdro dla wszystkich


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomasz__1 dnia Wto 19:06, 21 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:08, 21 Paź 2008    Temat postu:

Myślałam, że to jakiś dzieciak tę bzdurę napisał a tu patrzę a kolega ma 33 lata.... tym większe moje zdumienie....potem myślałam że to taki żarcik-prowokacja, ale widzę, że ty naprawdę wierzysz w to co piszesz....smutne...naprawdę uważasz że znani ze swej pedantyczności i dbałości o detale anglicy łapali by jakimiś chińskimi rurami? oczywiście że nie..... a tak na marginesie to z jakiego sklepu jesteś? RazzRazzRazzRazzRazz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz__1




Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 646
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa-Górnicza

PostWysłany: Wto 19:16, 21 Paź 2008    Temat postu:

hehe nie jestem ze sklepu Wink poprostu nosze się z zamiarem kupna tyczki własnie sprowadzanej nieprzecze ze od ciebie a niemam az tak doswiadczenia i wiedzy ja np ty w firmowych tyczkach bo łapie na uzywanego mikado,a niemam na tyle kasy zeby co sezon zmieniac,no co prawda posmialiscie sie troche a ja mam większą wiedze ,można było odpowiedziec inaczej no ale jak rozbawiło Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz__1




Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 646
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa-Górnicza

PostWysłany: Wto 19:24, 21 Paź 2008    Temat postu:

skoro to taki smieszny temat bezsensowny ,to proszę modów o usunięcie szkoda zaśmiecac,pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomasz__1 dnia Wto 19:25, 21 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:26, 21 Paź 2008    Temat postu:

ok spoko...śmiech to zdrowie.... Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamild




Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 14:07, 22 Paź 2008    Temat postu:

Poczekamy trochę czasu jak nabywcą sprzętu u magnifiki i stefana pojawiąn się kłopoty z reklamacją to wtedy będziemy się śmiać i to głośno. Jestem o tym przekonany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek12




Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 14:22, 22 Paź 2008    Temat postu:

Kolego KamilD wlasnie wtedy zobaczymy jak profesjonalnym przedstawicielem Mavera na Polske jest Pan Adam Kruk
Nie widze powodów dla ktrórych by mial nie przyjac takiej reklamacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 14:23, 22 Paź 2008    Temat postu:

Kamild ciągle nie dostałam tego pozwu sądowego......wyglądam za listonoszem codziennie RazzRazzRazzRazzRazz ale żadnego wezwania jak nie było tak nie ma... Sad

36 tyczek sprzedanych i ZERO reklamacji... co jeszcze wymyślicie, żeby popsuć komuś interes?

i zrób coś z tą ortografią, bo tragedia....


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 12:20, 01 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qbaBrow




Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 941
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 35 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: T.G.

PostWysłany: Śro 14:28, 22 Paź 2008    Temat postu:

Przyjąć to może i przyjmie ale ile policzy to już inna sprawa. Pechowiec moze sie troszke zdziwic... hehe Wink Z tego co tez wiem to nie posiada on częsci zamiennych do modeli angielskich które nie są produkowane w reglassie. Z 151,201,271 itd to nie ma problemu a co z resztą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> SPRZĘT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 1 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin