Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH
NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SENSAS JOKER CARD
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> SPRZĘT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jordan




Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 15:06, 08 Gru 2008    Temat postu: SENSAS JOKER CARD

Koledzy czy ktoś mi dokładnie wytłumaczy jak to jest? Zakupiłen SS PM 704 i jak teraz uzuskać ten dodatkowy element ? Razem z fakturą za wędke otrzymałem ,, BON DENREGISTREMENT - REGISTRATION CARD,, Na kturym jest adres SS - FRANCJA itd. Czy to ja musze wysłac do SS by otrzymać karte? Czy to jest ta karta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily




Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 19:02, 08 Gru 2008    Temat postu:

Dokładnie, wyślij to do Sensasa (bez koperty) a oni odeślą ci kartę joker.
W moim wypadku trwało to ok. tygodnia.
Pozdrawiam Miłosz

Aha tylko naklej znaczek odpowiedni Very Happy
Ja wysłałem priorytetem, niestety nie pamiętam za ile.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mily dnia Pon 19:05, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jordan




Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 19:52, 08 Gru 2008    Temat postu:

-kolego a powiedz przyszedl do ciebie wybrany el. w jakiś tubie, i jak długo to trwało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilMa




Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Pon 21:32, 08 Gru 2008    Temat postu:

No i powiedzcie koledzy co my mamy tam wypisać na tej karcie.
jakies wskazowki od poczatku jak mamy robić bo mam ten sam problem co kumpel u gory


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B_R_U_N_O




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:22, 11 Gru 2008    Temat postu:

Witam:))
Po odesłaniu do Francji na podany adres dokumentu, który dostajesz przy zakupie, przysyłają do Ciebie Joker Card. Jest na niej wpisany model posiadanej wędki i wyszczególnione (do ew. zaznaczenia) poszczególne jej segmenty - od szczytówki, aż po dolnik.
Z Joker Card korzystamy TYLKO! w przypadku uszkodzenia jakiegoś elementu, który wraz z kartą musimy odesłać do Francji pocztą. Tylko wtedy otrzymamy nowy element. Więc nie jest to tak, że wysyłamy sobie po nowy element, bo akurat chcemy mieć w zapasie.
Ze swojego doświadczenia chce powiedzieć, bo korzystałem z tego systemu osobiście, że wysłanie tego jako paczka, to kwota, o ile pamiętam, oscylująca w granicach 200 zeta. Ja więc złamałem element jeszcze raz by otrzymać wymiar nie przekraczający obostrzenia przesyłki listowej (chyba 50 cm) i wysłałem jako list polecony.
Niestety, nie tylko w Polsce mamy bajzel. Czekałem chyba ze 3 miesiące i tylko interwencje do Gut Mix sprzedawcy, u którego nabyłem kij, doprowadziły do tego, że w końcu, po kolejnych chyba dwóch, otrzymałem element.
Nie wiem, czy na dzień dzisiejszy sytuacja w tej materii sie poprawiła - mam nadzieję, że tak. A może, w przypadku "nieszczęścia" lepiej całą procedurę próbować załatwiać przez przedstawiciela SENSAS na Polskę?
W każdym razie nie życzę nikomu z Was "połamania kija"Smile))
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wlodek




Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:20, 11 Gru 2008    Temat postu:

Dziwne rzeczy piszesz Bruno. Trzy razy korzystałem z joker card i nigdy nie wysyłałem uszkodzonego elementu. Najprościej jest skontaktować się z przedsrawicielem i za jego pośrednictwem wysłać z Białobrzegów. Zero kosztów,nipotrzebny uszkodzony element i szybka realizacja /szczególnie w sezonie kiedy sa częste dostawy towaru z sensaa/. nadmienię że wymieniałem najgrubszy element od 664 którego cena wynosi ponad 1000 zł.dwa pozostałe brałem na zapas pod warunkiem że nastąpi to przed upływem roku od zakupu wędki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stefiman
Gość






PostWysłany: Czw 15:48, 11 Gru 2008    Temat postu:

Bruno, to jest ten dokument, który dostajemy z wędką czy to jest już Joker card?:

AWERS

REWERS


Co z tym dalej trzeba zrobić w razie awarii?

A już wiem, to nie jest jeszcze JOKER CARD!
Mnie jednak niepokoi te zdanie (z j. niemieckiego) z instrukcji z tego dokumentu:

Otrzymają Państwo osobisty Joker, jeśli odeślą Państwo w ciągu 15 dni prawidłowo wypełnioną kartę rejestracyjną do Sensas we Francji.

Czy tu chodzi o 15 dni od daty zakupu?


Ostatnio zmieniony przez stefiman dnia Czw 16:02, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hippy




Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Huta

PostWysłany: Czw 16:39, 11 Gru 2008    Temat postu:

Wydaje mi się, że od daty otrzymania karty rejestracyjnej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stefiman
Gość






PostWysłany: Czw 17:06, 11 Gru 2008    Temat postu:

Hippy napisał:
Wydaje mi się, że od daty otrzymania karty rejestracyjnej.


Hippy, w tym problem, że mi nie chodzi o odpowiedź: "Wydaje mi się..."

Tak dla ścisłości mgłeś napisać czy od otrzymania karty rejestracyjnej przez kupującego czy przez sensas?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hippy




Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Huta

PostWysłany: Czw 17:18, 11 Gru 2008    Temat postu:

Przez kupującego...
Według mnie taka firma jak Sensas myśli o klientach racjonalnie.
Np. kupujesz wędkę Sensasa przez internet, paczka z nią idzie dajmy na to tydzień to chyba jasne że nie wyrobiłbyś się z odesłaniem tej karty rejestracyjnej. No chyba, że jakimś kurierem za którego byś zapłacił sporo kasy.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stefiman
Gość






PostWysłany: Czw 17:55, 11 Gru 2008    Temat postu:

No to ja jestem ugotowany. Odłożyłem sobie na półkę kartę rejestracyjną, zamiast ją wysłać, myśląc, że to JOKER KARD Sad
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilMa




Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Czw 19:01, 11 Gru 2008    Temat postu:

no ale spróbuj wyslać moze da rade

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily




Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 12:12, 12 Gru 2008    Temat postu:

Witam.
Przepraszam że piszę tak późno ale byłem poza miastem.
A więc tak, ta karta którą wrzucił Stefiman to karta rejestracyjna którą należy w ciągu 15 dni od daty sprzedaży wysłać do Sensasa aby otrzymać Joker card (data sprzedaży-Date of purchase jest z góry wypełniona).

Joker card jest wielkości karty kredytowej.Wyszczególnione są na niej kółkami wszystkie elementy wędki, kółko nr 1 odpowiada szczytówce. W razie uszkodzenia któregoś elementu zaznaczamy odpowiadające mu kółko na karcie.

Teraz rzecz najważniejsza , kartę można odesłać bezpośrednio do Francji ale można też do Białobrzegów i przedstawiciel załatwi to za nas (o ile się u nich kupiło).
Rozmawiałem tel. z panią przedstawiciel i powiedziała mi że nie muszę wysyłać im uszkodzonego elem. wystarczy sama Joker card.

Pozdrawiam Miłosz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B_R_U_N_O




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:49, 12 Gru 2008    Temat postu:

Może piszę dziwne rzeczy Włodku, ale to nie są zasłyszane historie, tylko fakty, które osobiście przeżyłem. Na pewno forma, o której piszesz, jest racjonalna i szybsza, niemniej jednak ja zostałem poinformowany o takiej procedurze i podzieliłem się swoją wiedzą i doświadczeniami w tym zakresie, a przecież o to nieustannie się tu apeluje Smile
Nie posiadam już karty, więc ów problem mnie nie dotyczy, natomiast cieszy fakt, że jednak istnieje możliwość załatwienia takiego problemu w sposób "cywilizowany"
Do Stefimana - potwierdzam, to nie jest Joker Card, myślę, ze powinieneś skierować żal w kierunku osoby, która sprzedała Ci wędkę, a nie doinformowała o procedurze otrzymania Joker Card.... no cóż...polska rzeczywistość...
Pozdro....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturro-k




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 19:35, 12 Gru 2008    Temat postu:

Witam,
koledzy nie do końca jest to prawdą, iż polski przedstawiciel może odmówić przyjęcia Joker Card gdy tyczka jest zakupiona poza jego strefą sprzedaży. Taką informację otrzymałem od odpowiedzialnego w Sensasie za europę wschodnią. Ponadto poprosił podkreślam poprosił o informację jeżeli otrzymam odmowę załatwienia reklamacji.
Jak na mój gust jest to chyba oczywiste a, że komuś się wydaje inaczej bo nie chce mu się załatwiać reklamacji no cóż ma poprostu problem ale jest to jego problem a nie nasz- klienta.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arturro-k dnia Pią 19:41, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> SPRZĘT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin