Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH
NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Reklamacje Colmic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> SPRZĘT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjer




Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: miasto powyżej 500000

PostWysłany: Wto 19:27, 23 Lis 2010    Temat postu: Reklamacje Colmic

Zakładając temat chciałbym kontynuować dyskusję na temat reklamacji załatwianych przez firmę Cathfish dystrybutora wyrobów marki Colmic.

Chciałbym odpowiedzieć na twierdzenie pana Tomasza M. odnośnie bezbłędnego sposobu załatwiania reklamacji.
Pozwolę sobie zacytować słowa pana Tomka które były odpowiedzią na mój post który znalazł się w śmietniku:

,,Proszę o potwierdzenie twierdzenia faktami na temat dotyczący serwisu Colmica.
Zgłoszonych 427 reklamacji zaległych pozytywnie rozpatrzonych 426 to są reklamacje od 2009 roku, jednynie brak szczytówki do wędki LETHAL obecnie.
Nie ma nowych spraw reklamacyjnych i pytam Pana Fryzjera jasno i wyraźnie o podanie nazw sklepów gdzie sprawy reklamacyjne są nie rozpatrzone lub zaniedbane.

Tomasz M.''



Drogi panie Tomku M. potrzebuje pan faktu proszę bardzo:
Mój kolega Krzysztof oddal do reklamacji parasol Colmica w dużym wędkarskim sklepie.Zrobił to prawdopodobnie w miesiącu sierpniu lub wrześniu!Dzięki bogu mamy już prawie grudzień, a parasola jak nie było tak nie ma!!Wiec nie brakuje wam jedynie szczytówki do Lethala jak pan twierdzi.
Proszę sprawdzić czy macie taki niezałatwiony parasol w swoich ,,idealnie'' rozpatrywanych reklamacjach!!Może dalej jeździ na samochodzie u waszego przedstawiciela(dlatego reklamacja do tej pory nie została jeszcze pozytywnie rozpatrzona) lub zaginął w czeluściach waszej firmy..Rozumiem, ze jako nowy przedstawiciel marki Colmic w Polsce powinien pan bronić swojego towaru, ale proszę o realną ocenę sytuacji, a nie przedstawianie swego zdania jako jedynego słusznego.Może czas przestać patrzeć na świat przez różowe okulary!!

P.S.
Nie chodzi mi o oczernianie sprzętu firmy Colmic, gdy sam mam wędkę tej marki którą zakupiłem jeszcze od poprzedniego przedstawiciela i jestem z tego produktu zadowolony!
Celowo nie podaję nazwy sklepu w którym była składana reklamacja, żebym nie został oskarżony w reklamę.

Pozdrawiam oraz proszę o szczere opinię użytkowników forum na temat sposobu załatwiania reklamacji na sprzęt marki Colmic.

Drogi Anonimie - każdy Twój post powtórzony po raz kolejny bez sensu będzie lądował w Śmietniku. Ostatni raz powtórzę - radzę zapoznać się z Forum i Regulaminem, który tu obowiązuje. Pytaj o konkretne sprawy w odpowiednich miejscach a unikniesz tego na pewno. Chcesz być poważnie traktowany to i Ty poważnie nas traktuj - jak już w innym Twoim poście napisałem przedstawienie się będzie na pewno dobrym krokiem w tym kierunku - Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz Marciniak




Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Śro 11:39, 24 Lis 2010    Temat postu: reklamacje

30.08.2010 parasol został oddany do sklepu przez klienta i proszę niech kolega pyta w sklepie, został wymieniony na nowy. W razie wątpliwości proszę o kontakt kolegi z naszym biurem 943412062 w razie wyjaśnień. Temat reklamacji parasola w serwisie Catfish jest dawno zakończony.
I nikt nie patrzy na świat różowymi okularami a patrząc na skalę problemów gwarancyjnych przypuszczam, że Pańska wiedza w tym temacie jest dość uboga na tak poważne wypowiedzi dotyczące wielu firm nawet jeżeli prowadzi Pan sklep wędkarski czy jest Pan pracownikiem promując przy okazji bardzo zabawnie wyłącznie jedną firmę i zdecydowanie Pan jej bardziej szkodzi niż pomaga.
Sprawy serwisowe firmy Colmic ma Pan już w dziele Nowości Colmic gdzie każdy może się wypowiedzieć.
Dyskusję z Panem uważam za zakończoną i nie będę więcej odpisywał na Pańskie posty.

Tomasz M.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andre




Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyniec

PostWysłany: Śro 18:01, 24 Lis 2010    Temat postu:

I tak się traktuje potencjalnych klientów /?????/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
63Mirek




Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz-Solec

PostWysłany: Śro 19:22, 24 Lis 2010    Temat postu:

Kolego Andre , nie wiadomo o co Tobie chodzi , wystarczy , troche znajomości zasad sprzedaży , rękojmi i gwarancji, A wyjaśnienia Tomka Marciniaka uważam , za pełne i wystarczające

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
19bialy




Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wałcz

PostWysłany: Śro 19:42, 24 Lis 2010    Temat postu:

Może Andre myslał że Pan Marciniak będzie przepraszał za tą sytuajce fryzjera który nawet z imienia i nazwiska nie chce sie podpisac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pyton




Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 1979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ursus

PostWysłany: Śro 23:15, 24 Lis 2010    Temat postu:

Panie Fryzjer... następnym razem niech Pan lepiej weryfikuje swoje wiadomości zasłyszane od kolegów... Podpisac się też nie zawadzi i było by w dobrym tonie...
Andre... czy ty kpisz czy o drogę pytasz? Przecież to że ktoś tam czegoś nie odebrał po serwisie to problem nie z serwisem, a ze sklepem który realizował naprawy gwarancyjne u dystrybutora. I nie jestem w stanie kopletnie pojąć twojego oburzenia.
ps. zamykam ten temat bo jest wręcz żałosny...
ps2 Fryzjer spróbój pisać posty w tym tonie dalej i nie podpisz się pod nimi mniej anonimowo jak tylko "anonimowym" nickiem to posypią się ostrzeżenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjer




Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: miasto powyżej 500000

PostWysłany: Pią 21:04, 26 Lis 2010    Temat postu:

Panie Pyton przepraszam Pyton następnym razem proszę o możliwość odpowiedzi zanim zamknie pan posta.
Wracając do parasola to dalej nie ma go w sklepie!!
Panie Tomku jeżeli temat jest dla pana zamknięty to dlaczego pisze pan do mnie prywatne wiadomości ?
Post częściowo usunięty.
Jeśli chcemy napisać coś więcej to proszę się podpisywać SECRET007


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturro-k




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 19:43, 18 Sty 2013    Temat postu:

Andre napisał:
I tak się traktuje potencjalnych klientów /?????/

To co powiesz na to jak się traktuje teraz? Nie odpowiada się na maile a obecnie to już nawet poczta nie chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
19bialy




Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wałcz

PostWysłany: Sob 8:56, 19 Sty 2013    Temat postu:

Kolego Catffisha juz nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturro-k




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 11:01, 19 Sty 2013    Temat postu:

19bialy napisał:
Kolego Catffisha juz nie ma.

No zobacz a ja myślałem że jednak przedstawiciel Colmica jest a tu taka pomyłka. Nic dziwnego że nie odpowiada na maile skoro go nie ma.

PS Kolego czytaj ze zrozumieniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andre




Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyniec

PostWysłany: Pon 12:15, 21 Sty 2013    Temat postu:

Co ty Arturro masz na celu? Odświeżasz jakieś posty sprzed 3 lat. Nikt nie ma problemu tylko ty. Kupujesz sprzęt za granicą a póżniej masz chore żale.
Ja mam starego typu bolonkę, w której złamał mi się element, reklamowałem w sklepie w którym zakupiłem i reklamacja została załatwiona bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> SPRZĘT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin