Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH
NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!

www.fish-er.pl Gliny i ziemie wedkarskie.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3

omcprezes

Dołączył: 22 Sty 2013

Skąd: Miejska Górka

PostWysłany: Pią 14:16, 04 Kwi 2014    Temat postu:

Witam

Powoli powstaje strona internetowa naszej firmy [link widoczny dla zalogowanych] . Myślę że jeszcze kilka dni a zamówienia będzie można składać przez stronę internetową. Na naszej stronie dostępny jest test oraz film z testu naszych produktów wykonanego przez portal wedkarstwo.szczecin.
W najbliższym czasie zostaną dodane nowe relacje z testów glin i ziem naszej firmy.

Pozdrawiam
Wojtek
Firma Fisz-Er

lukas

Dołączył: 19 Paź 2009

Skąd: kielce

PostWysłany: Nie 17:53, 06 Kwi 2014    Temat postu:

W dniu 05.04 wybraliśmy się wspólnie z tatą i kolegą na trening przed mistrzostwami koła na jeden ze zbiorników w okolicach Kielc. Każdy z nas przyjął odrębną taktykę, przygotował inną zanętę oraz glinę.
Warunki pogodowe tego dnia były bardzo ciężkie z uwagi na bardzo silny i porywisty wiatr. Wybraliśmy stanowiska z głębokością ok. 1.3m ( co tego dnia niestety okazało się błędem).
Moja mieszanka opierała się na zmieszaniu dwóch glin ciężkich(wiążąca brązowa oraz rzeczna power) firmy Fish-er które mile mnie zaskoczył od razu po otwarciu paczek, były dość suche a zarazem bardzo tęgie co pozwalało na wiele kombinacji z konsystencją i czasem rozmywania kul na dnie. Jako zanętę użyłem GMS Winner E.Gutkiewicza. Mój plan na te ryby był prosty, chciałem łowić leszcze, które w ubiegłym roku mile zaskoczyły wielu zawodników. Tata przygotował klasyczną mieszankę płociową w oparciu o glinę rozpraszającą i dodatek ziemi bełchatowskiej oraz słoną zanętę Sensas. Obaj doklejaliśmy dodatkowo glinę bentonitem.
Po nęceniu szybko okazało się że płoć tego dnia nie żeruje, przez około 40 minut łowiłem jedynie małe jazgarze i pojedyncze drobne płotki przy czym tata już powoli zaczynał odławiać większe sztuki. Po około godzinie pojawił się pierwszy leszczyk, był mały ale spodziewałem się po nim kilku większych, niestety zapiąłem rybę, która odjechała naprawdę pięknie, niestety po krótkim holu spadła z haka, robiąc tak duże zamieszanie w łowisku, że do końca trafiałem jedynie pojedyncze płotki i tylko jednego leszczyka. Trening musieliśmy przerwać po około 2.5 godziny z uwagi na silny wiatr.
( kosz milo- ok. 2.5kg, kosz sensas- ok.1.2kg- moje rybki)
Trening uważam za udany, mimo ciężkich warunków pogodowych i słabych brań. Uważam że gliny firmy Fish-er są świetnej jakości i zasługują na uwagę i sam z pewnością jeszcze po nie sięgnę.

P.S; W dniu dzisiejszym powtórzyliśmy test, chcąc przekonać się o słuszności dobranej gliny i taktyki. Okazało się że kluczowym było wybranie stanowiska z głębokością ok. 2.5m. Przez około 3 godziny popołudniowego wędkowania tacie udało się osiągnąć wynik około 6kg. Mi niestety i tego dnia nie dopisało szczęście, złowiłem więcej leszczyków ale kilka dużych sztuk spadło z haka.

Pozdrawiam Łukasz.

cinek1979

Dołączył: 25 Paź 2008

Skąd: Brzeg/opolskie

PostWysłany: Pon 15:05, 07 Kwi 2014    Temat postu: Pierwszy test glin Fish-Er na Kanale w Brzegu

W sobotę rano wybrałem się nad Kanał w Brzegu na rekonesans przed zbliżającymi się zawodami.Woda w kanale delikatnie płynie i ma niewiele ponad 2 metry głębokości.Zaraz po przyjeździe nad wodę zaczął kropić deszcz.
Przygotowałem dwa opakowania gliny: rozpraszająca i argile obie czarne, minerał classic mokry , liant coler oraz około 0.8kg zanęty spożywczej

gliny zapakowane w bardzo mocne opakowania, gliny mino czarnego koloru nie brudzą mocno dłoni, po przetraciu na sicie nie zostaje nic

Przygotowałem dwa zestawy 0.6 i 0.8 grama na metalowych antenkach ,żyłka główna 0.10 ,przypony 0.07-0.08,haczyki 20 i 22 oraz gumy 0.7mm
Na wstępne nęcenie zrobiłem 8 kulk gliny z zanętą w stosunku 5:1 doklejonych sporą lością liant colera , 2 kulek z dużą ilością jokersa oraz 1 kule zanęty z gliną 1:1

Pierwsze wstawienie zestawu kończy się odjazdem na kilka metrów i wypięciem, na żyłce nie było śladu śluzu więc napewno nie był to leszcz.
Następne rryby pojawiły się po 15minutach, i przez pierwszą godzinę brania były bardzo dobre, chociaż niezwykle delikatne.
po godzinie pierwszy raz donęciłem -ryby bardzo pozytywnie zareagowały na donęcanie i do siatki trafiały kolejne leszczyki .Po 3 godzinach w siatce miałem około 4.5-5 kg kg ryb głownie leszczyków,kilkanaście jazgarzy i tylko 2 płotki

Oczywiście ryby wróciły do wody.

omcprezes

Dołączył: 22 Sty 2013

Skąd: Miejska Górka

PostWysłany: Pon 13:48, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Od dziś wszystkie nasze produkty można zamawiać poprzez sklep na stronie [link widoczny dla zalogowanych]

Na naszej stronie co jakiś cas będą pojawiały się promocje a także konkursy.
Od dziś do końca tygodnia w promocji są 2 produkty.

Szczegóły oczywiście na naszej stronie internetowej.

Wojtek

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> SKLEPY INTERNETOWE DLA WYCZYNOWCOW Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)