Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH
NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ograniczenie przez klub??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> POZOSTAŁE SPRAWY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mi5tic




Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Oświęcim/Kraków

PostWysłany: Sob 18:01, 28 Mar 2009    Temat postu: ograniczenie przez klub??

Witam
Jestem z okregu bielskiego i na naszym GP okregu startują kluby i koła.
Należe do klubu który jest związany z danym kołem tzn.rozgrywane są tam zawody klubu.Jednak w tym roku z takich czy innych powodów przeszedłem do innego koła(nadal jestem w tym samym klubie).I dowiedziałem od jednego czlonka klubu, że jeśli wystartuje w GP okręgu w drużynie koła do którego się właśnie przeniosłem to moge zostać "zablokowany w okręgu (chyba przez klub) na 2 lata".Tzn że nie będę mogł już startować w GP okręgu. Chciałem się więc kolegów zapytać czy istnieje taka możliwość, czy jest coś takiego w jakimś regulaminie itp. Koło z którego odszedłem ma inną nazwe niż klub i nie finansowało mnie też w żaden sposób..
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mors




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:02, 28 Mar 2009    Temat postu:

Jeżeli w GP okręgu startują drużyny reprezentujące kluby i koła na równych zasadach, to musisz się zadeklarować, albo reprezentujesz barwy koła, albo klubu. Jeżeli koła, to klub ma prawo Cię wykluczyć ze swych szeregów, no bo po co im ktoś, kto nie reprezentuje klubu tylko kogoś innego? To jest chyba oczywiste. Jeżeli zaś pozostaniesz w klubie i wystartujesz w barwach innego kola, to chyba nawet mogą Cię zdyskwalifikować? Sprawdź w statucie klubu, tam na pewno jest to wszystko napisane.

Wodom Cześć!
Joachim Parusel.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mi5tic




Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Oświęcim/Kraków

PostWysłany: Sob 23:05, 28 Mar 2009    Temat postu:

Jednak wcześniej nie przeszkadzało im że łapałem z koła.W naszym okręgu taka sytuacja jest normą.Do klubów pozapisywali się po prostu wszyscy.Wiec ponad połowa zawodników powinna być zdyskwalifikowana z automatu.Więc jedynym zabezpieczeniem dla mnie jest odejscie z klubu??.Tylko czy czasem nie istnieje cos takiego jak roczne wypowiedzenie.Dodatkowym faktem jest to ze klub nigdy nie wystawil zadnego juniora w GP okregu.Co powinienem teraz zrobic??
A gdybym przeprowadzil sie 500km od aktualnego miejsca zamieszkania i tam chcial lowic w GP okregu to tez by sie to mnie tyczylo??
Dodam ze klub nie posiada licencji sportowej tzn. nigdy nie startowal w zawodach rangi wyzszej niz okregowka.

I teraz tak:pojde do klubu zapytam sie na czym stoje powiedza mi ze moge startowac a potem okaze sie ze beda robic problemy.. jedyna opcja jaka teraz widze jest spotkanie kapitanatu sportowego z wladzami klubu lub odejscie z klubu jezeli to mozliwe w trybie natychmiastowym.Jednak jezeli klub wobec mnie tak postapuje bede obstawal za ta druga opcja.
przepraszam ze sie tak rozpisalem..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek




Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 744
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: .Gorzów Wlkp.klub Dorado Gorzów

PostWysłany: Nie 7:17, 29 Mar 2009    Temat postu: Re: ograniczenie przez klub??

mi5tic napisał:
Witam
Jestem z okregu bielskiego i na naszym GP okregu startują kluby i koła.
Należe do klubu który jest związany z danym kołem tzn.rozgrywane są tam zawody klubu.Jednak w tym roku z takich czy innych powodów przeszedłem do innego koła(nadal jestem w tym samym klubie).I dowiedziałem od jednego czlonka klubu, że jeśli wystartuje w GP okręgu w drużynie koła do którego się właśnie przeniosłem to moge zostać "zablokowany w okręgu (chyba przez klub) na 2 lata".Tzn że nie będę mogł już startować w GP okręgu. Chciałem się więc kolegów zapytać czy istnieje taka możliwość, czy jest coś takiego w jakimś regulaminie itp. Koło z którego odszedłem ma inną nazwe niż klub i nie finansowało mnie też w żaden sposób..
Pozdrawiam!


Powiem Ci tak .Jeśli jesteś członkiem koła i jednocześnie członkiem klubu ,a inaczej być w Polsce nie może to jest standard.Możesz reprezentować w GP jedną z tych drużyn bez żadnych przeszkód .Tylko musisz się zadeklarować którą w danym roku.Klub nie ma prawa Ci zabronić startów w drużynie macierzystego koła(nie mylić z innym klubem) lub odwrotnie.
Sprawa jest oczywista bo żeby wykupić kartę musisz należeć do koła ,kluby znaczków nie sprzedają, a żeby móc startować gdziekolwiek musisz mieć wykupioną tgzw."kartę wędkarską"
W danym roku masz prawo reprezentować w GP jedną z tych drużyn,a na zawodach towarzyskich reprezentujesz ,co chcesz bo jesteś prawnym członkiem koła jak i klubu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qbaBrow




Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 939
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 35 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: T.G.

PostWysłany: Nie 9:18, 29 Mar 2009    Temat postu:

Jest cos takiego ja KARENCJA i trwa ona rok. W okręgu śląskim jak wystartujesz w GPO w kole np nr100 i przejdziesz do innego koła i też chcesz startować w GPO to nie mozesz bo masz rok karencji takiej kary za przejscia z koła do koła. Podobnie jest z klubami ale tam mozesz sie dogadać i jak klub wyrazi zgode to mozesz startowac w nastepnym roku w innym klubie.
pozdr qba [/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mi5tic




Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Oświęcim/Kraków

PostWysłany: Pon 21:10, 30 Mar 2009    Temat postu:

1)A jak sytuacja wygląda z GP koła tzn.jeżeli wystartuje w GP jednego koła to czy po przejściu do nowego mogę wystartować w GP(w jednym sezonie)?
2)i podobnie czy po zmianie koła będę mógł startować w mistrzostwach koła jeżeli startowałem już w takich w poprzednim kole.
3)oraz czy ma takie przejście jakiś wpływ na GP okręgu przed jego rozpoczęciem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mors




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:11, 31 Mar 2009    Temat postu:

Chyba komplikujesz trochę sprawę. Jeżeli w ubiegłym roku byłeś w kole w Prapuncie, to startowałeś w Mistrzostwach koła w Prapuncie. Jeżeli w tym roku przeniosłeś się do kola w Pociępinie, to masz prawo startować w mistrzostwach Kola w Pociępinie. ZNACZENIE SŁÓW: Mistrzostwa Kola???!!!!!
...i tak z wszystkimi Twoimi "problemami". Przeczytaj i zinterpretuj zgodnie ze znaczeniem słów! Poza tym trochę wymyślasz problemy, np. z tym przejściem z koła do kola pomiędzy Mistrzostwami Kola.... Very Happy

Wodom Cześć!
Joachim Parusel.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mi5tic




Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Oświęcim/Kraków

PostWysłany: Wto 18:21, 31 Mar 2009    Temat postu:

Chodzilo mi raczej o zabiegu ktory pozwolilby wystartowac dwukrotnie na mistrzostwach koła w danym roku, bo o ile sie orientuje to nie mozna przynalezec do dwoch kol wedkarskich naraz(to tylko teoretycznie).To wszystko wiaze sie z tym ze nie wiem jak sie maja takie transfery do GP okregu przez jego rozpoczecniem zaznaczam.Noi druga sprawa czy jezeli wystartuje w GP jednego kola to czy jak przejde do drugiego bede mogl startowac w jego GP-cala sytuacja ma miejsce w jednym roku np.2009.
Poruszylem ten problem na forum, gdyz kazdy z kim na ten temat rozmawialem podawal mi inne informacje.A wolalbym uniknac jakis nieprzyjemnych zdarzen po zawodach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mi5tic dnia Wto 18:22, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mors




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:27, 31 Mar 2009    Temat postu:

To może sprawdź, czy w "danym" roku można sobie do woli zmieniać koła?....dla mnie sprawa jest jasna i .....pewnie dla Ciebie też.

Wodom Cześć!
Joachim Parusel.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> POZOSTAŁE SPRAWY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin