Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH
NAJWIĘKSZE W POLSCE KOMPENDIUM WIEDZY O WĘDKARSTWIE WYCZYNOWYM!

Warta Pozna?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny

PostWysłany: Pon 20:00, 04 Cze 2007    Temat postu: Warta Poznań

Witam w niedziele mam Puchar Wielkopolski na warcie możecie mi podać jakis przepis na zanente do 100zł.

stefiman

PostWysłany: Wto 6:48, 05 Cze 2007    Temat postu:

D.Wajman napisał:
Nie rób sobie jaj to powarzna sprawa

Żartowałem....a tak poważnie to podaj więcej informacji o uciągu, jakie rybki tam aktualnie się najczęściej łowi itp..
mk77

Dołączył: 28 Paź 2006
Przeczytał: 4 tematy

PostWysłany: Wto 10:32, 05 Cze 2007    Temat postu:

Stefiman ciągnie dosyć mocno byliśmy teraz w niedziele na treningu i łowiliśmy na 30 gram. Wyniki dosyc wysokie nawet do 10 kg budowane głównie na sporym krąpiu takim 200 - 300 gramowym, sporadycznie płotka i pojedyńcze leszcze ale za to bardzo duże, największy jakiego złowiliśmy miał 2 może 2,5 kg a kolega 4 podobne sztuki zerwał.

Diwix

Dołączył: 12 Gru 2006

PostWysłany: Wto 12:53, 05 Cze 2007    Temat postu:

Wiatam!!!

mk77 łowiliście między mostem rocha a Katedrą?? Ja również byłem potrenować w tą niedzielę ale łowiłem koło katedry. Nietypowe miejsce ale kusiło mnie by obadać tamten odcinek;). fakt 30g i było mało ale ja zrobiłem eksperyment i łowilłem na 15g. W wyniku czego sposób na przepływanke z lekkim przytrzymaniem jakis 1m za kulami owocował płociami 20-28cm. Przypon lekko muskał dno. Trafiły sie 2-3 krąpie ale duże około 400g i średni jaź. Jednego klocka miałem ale bład w końcowym etapie holu i lipa. Także tą metodą wagę zrobiłem głównie płociami, w efekcie 3h około 6000g. A u Was krąpie i leszcze - fajnie:). Pożniej posiedziałem jeszcze ze 2h i kombinowałem z gramaturą. Sprawdziło się, że lżejsze zestawy i przepływanka dawały płocie a cięższe i dłuższe przytrzymanie dawały krąpie i małe leszcze. A macie jakieś info z Pucharu Wlkp?? Podobno wyżej dominowała płoteczka i to niezbyt duża.

Pozdro!!!

PostWysłany: Wto 13:42, 05 Cze 2007    Temat postu:

heh ja tez byłem w niedziele cały klub Leszcza my byliśmy po lewej stronie od mostu Królowej Jadwigi i my łowiliśmy na spławiki 8-16g

PostWysłany: Wto 15:23, 05 Cze 2007    Temat postu: ja tez

hehe ja tez bylem ale lowilem miedzy mostammi (klub z ostrowa gniewko) jakos my lapalismy na ok 20 gram i ja jakos malo polowilem bo mialem niecale 800gram ale to przez to ze nie jestem zabardzonauczony do rzeki.ale 2 powod to to ze zerwalem 4x leszcze atkie po ponad 2kg i bylo pozamiatane w lowisku:/:/ ale teraz na gpw postaram sielepiej wypasc .a zaneta mazenie:)Smilei wyszla za ok 40zl:):)do zobaczenia na gpw w niedziele.pozdro...

PostWysłany: Wto 18:14, 05 Cze 2007    Temat postu:

Ooo koledzy z ostrowa spotkamy się w niedziele mnie nie bieżcie jako rywala bo ja ten puchar wielkopolski biore jako trening przed Mistrzostwami okregu

Ostatnio zmieniony przez D.Wajman dnia Wto 20:14, 05 Cze 2007, w całości zmieniany 2 razy

PostWysłany: Wto 18:28, 05 Cze 2007    Temat postu: hehe

hehe dobre trening przed okregiem:):)ja mam nadzieje ze znajde sie w 1 -5 SmileSmile

m25

Dołączył: 02 Mar 2007

Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Wto 19:12, 05 Cze 2007    Temat postu:

Jeśli mogę coś wtrącic- w ta niedzielę także łowilismy na Warcie,ale znacznie powyżej mostu Królowej Jadwigi. Na 20 gr można było zdrowo przystopowac , niestety na 5 łowiących zeszedł jeden leszcz. Na gramatury 10-14 gr łowiło sie znacznie efektywniej, głównie ładna płoc,krąp oraz drobniejszy leszczyk. Ponadto było kilka odjazdów sporej ryby (w domyśle jazie). D Wajman możesz zdradzic jak wypadli Tomek i Grzegorz ,widziałem ze łowili koło siebie ,który był lepszy i z jakim wynikiem .Ps . na PW 10. 06 także będziemy ale najpierw Maver Cup. Do zobaczenia na zawodach.

PostWysłany: Wto 20:16, 05 Cze 2007    Temat postu:

Grzegorz miał 10kg a Tomek 6,5kg ja moim wynikiem nie chciał bym sie chwalić ale miałem 2,5kg heh jak na 3 raz na rzece to chyba nie naj gorzej.Koledzy z ostrowa mieli leszcze podobno Bo byli między mostami królowej jadwigi a rocha.Na tym odcinku one prawdopodobnie siedza bo na przedostatnim treningu co byli Tomek i Grzegorz to Grzegorzowi brały właśnie tam takie lechole czyli trzeba mieć szczęście i tam polosowac.

m25

Dołączył: 02 Mar 2007

Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Wto 20:37, 05 Cze 2007    Temat postu:

Czyli dobrze widziałem, bo w końcówce zawodów Grzegorz miał ciągle rybę w łowisku a przy nas złowił jednego jazia a drugi znacznie wiekszy się spioł przy brzegu. Mieliśmy brac udział w waszych zawodach jako goście, ale niestety chłopaki roztawili sie wcześniej i juz nie chciało nam się zwijac. Poniżej mostu chcieliśmy łowic ale Złoty Chaczyk miał juz roztawione stanowiska. Byc może byśmy połowili lepiej , góra ma dużo ryb i pewnie jeszcze wiecej zaczepów.No ale nie ma co narzekac dobrze bylo!!!!

PostWysłany: Śro 20:02, 06 Cze 2007    Temat postu: racja

Masz racje tamten odcinek bedzie najlepszy dla seniorw .ale mi to tak wisi bo jestem juniorem.a leszcze tak jak mowie to byly takie "krowy"ze szok:DVery Happy

PostWysłany: Śro 20:50, 06 Cze 2007    Temat postu:

Ja jutro jade zobaczymy co będzie ale licze na jakiegoś lechola albo chociaż jazia

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WĘDKARZY WYCZYNOWYCH Strona Główna -> ZAWODY LOKALNE / Archiwum 2010 i starsze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)